Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatek/kandydatów zainteresowanych pracą

w Biurze Reklamy TVP S.A. jako:

Traffic/Programmatic Specialist

Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów

Zakres obowiązków będzie obejmował:

  • zakładanie i bieżącą obsługę kampanii reklamowych w Gemius AdOcean, Google AdManager, AdForm
  • monitoring i analizę powierzchni reklamowej pod kątem efektywności sprzedaży
  • rekomendację strategii działań dot. kampanii w różnym modelach, w tym programmatic oraz wdrażanie nowych rozwiązań
  • przygotowywanie raportów, analiza wyników kampanii i tworzenie rekomendacji
  • współpracę z klientami TVP (agencje oraz klienci bezpośredni)
  • dalszy rozwój produktów i narzędzi programmatycznych
  • bliską współpracę z zespołem sprzedaży oraz zespołem traffic
  • dzielenie się wiedzą/szkolenie innych zespołów z zakresu reklamy automatycznej
  • współpracę z partnerami technologicznymi

Oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia w zakresie realizacji kampanii internetowych w modelu direct oraz programmatic (DSP i/lub SSP, AdManager, Adform, Appnexus, Trade Desk, etc.)
  • znajomości:
    • narzędzi i funkcjonalności reklamy online
    • obsługi pakietu Office365 (Excel, PowerPoint, Teams)
    • angielskiego – na poziomie komunikatywnym
  • kreatywności w szukaniu innowacyjnych rozwiązań
  • zainteresowania analityką digitalową i nowymi technologiami

Mile widziane:

  • znajomość podstaw HTML, CSS, Javascript

Oferujemy:

  • realizację wyzwań zawodowych oraz rozwój w największej telewizji w Polsce, przy dynamicznie rozwijającej się reklamie wideo oraz programmatic
  • uczestniczenie i wpływanie na rozwoju nowego produktu - reklamy programmatic
  • możliwość poszerzenia kompetencji w zakresie nowych technologii i analityki digitalowej
  • przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją, w zespole Biura Reklamy TVP
  • atrakcyjne warunki pracy i system motywacyjny
  • rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji

 

Zapraszamy do udziału w rekrutacji.

# dlaludzizmisja