Telewizja Polska S.A., wiodący na rynku nadawca telewizyjny poszukuje kandydatów i kandydatek
zainteresowanych pracą jako:

Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji

miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • definiowanie kierunków rozwoju kanałów dystrybucji usług medialnych Spółki na rynku
    krajowym i zagranicznym,
  • zarządzanie miksem programów oraz usług i serwisów multimedialnych w ramach zdefiniowanych kanałów dystrybucji: naziemnej telewizji cyfrowej, sieci kablowych, satelitarnych oraz sieci internet,
  • monitorowanie rynku krajowego i międzynarodowego w zakresie aktualnych rozwiązań i trendów
    w obszarze sposobów dystrybucji treści telewizyjnych i interaktywnych oraz przygotowywanie rekomendacji dla zarządu Spółki,
  • określanie strategicznych kierunków w zakresie udostępniania zasobów programowych Spółki podmiotom zewnętrznym,
  • zarządzanie doświadczeniem widzów. Planowanie działań niezbędnych do dostarczania widzom pozytywnych doświadczeń w zakresie korzystania przez nich z oferty Spółki we wszystkich kanałach dystrybucji,
  • inicjowanie, określanie wymogów oraz opracowywanie strategii rozwoju nowych programów oferowanych przez Spółkę,
  • definiowanie kierunków rozwoju oferty w zakresie usług i serwisów multimedialnych,
  • opracowywanie założeń oraz prowadzenie działań promocyjnych i komunikacyjnych w zakresie usług i serwisów multimedialnych,
  • zlecanie realizacji niezbędnych badań ilościowych i jakościowych,
  • definiowanie oferty handlowej w obszarze dystrybucji programów linearnych oraz usług i serwisów multimedialnych Spółki.

 

Dołącz do nas, jeśli posiadasz:

  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub socjologiczne,
  • doświadczenie we wprowadzaniu na rynek nowych programów telewizyjnych oraz serwisów internetowych,
  • doświadczenie w pracy w obszarze rozwoju nowych produktów na styku telewizji, telekomunikacji
    i internetu,
  • znajomość zagadnień Customer Experience Management oraz doświadczenie w definiowaniu procesów obsługi klienta,
  • umiejętność projektowania skutecznych działań komunikacyjnych i promocyjnych,
  • doświadczenie w definiowaniu wymagań do prowadzenia badań rynkowych: jakościowych
    i ilościowych,
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min poziom B1), dodatkowe języki będą atutem.

Mile widziana wiedza w zakresie technologii naziemnej telewizji cyfrowej, nadawania satelitarnego,
a także problematyki dostępności zasobów częstotliwościowych.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu,
  • pracę przy projektach rozwoju cyfrowych usług telewizyjnych,
  • uczestniczenie w kluczowych wydarzeniach branżowych i pakiet szkoleń rozwojowych,
  • pełen zestaw benefitów pracowniczych (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa).

 

Zapraszamy do udziału w rekrutacji.

Na zgłoszenia (CV) czekamy do 23.10.2019

 

Aplikuj